
Історія Givenchy
Незалежно від того, чи це колекція одягу, чи косметична лінія, Givenchy є синонімом зухвалої елегантності. Все, що створює бренд, є проявом необмеженої винахідливості та справжньої унікальності.
Водночас аристократична та смілива, з повагою до спадщини і по-новаторськи вільна та сучасна естетика Givenchy є сьогодні основою глобального бачення бренду.
Ця схильність до експериментів позначилася на творіннях Givenchy протягом десятиліть. Створений для Одрі Хепберн аромат L'Interdit залишається культовим протягом 60 років, помада Le Rouge, одягнена в шкіру, є справжнім модним аксесуаром, а лінія догляду за шкірою Le Soin Noir використовує відновлювальну силу чорних водоростей і демонструє пристрасть Givenchy до інновацій.
Всі продукти Givenchy - це інструменти для трансформації, що спонукають чоловіків і жінок, які їх носять, вільно проявляти свій характер.
ДІМ GIVENCHY
Легендарне сходження зірки Юбера де Живанші як кутюр'є почалося 1952 року, коли він відчинив двері свого будинку моди в Парижі. Живанші, народжений в аристократичній сім'ї, цінував традиції, проте часто їх порушував. Двоїстість була його музою, його перша колекція стала підтвердженням цього. Колекція одягу «Séparables» подарувала жінкам свободу, створивши напрямок «casual chic», сповіщаючи про настання нової ери розкутої елегантності.
Доленосна зустріч з Одрі Хепберн відбулася через рік. Він закохався в її чарівність та максималістський дух. Вона розповіла Живанші про унікальне бачення «цілком недосконалої» краси і надихнула його на створення першого аромату L'Interdit. Перехід до ароматів був природним для Живанші, який вважав парфуми продовженням свого бачення моди та елегантністю, яку він хотів надати своєму одягу.
1989 року Живанші розвинув свій цілісний підхід до стилю та самобутності, дебютувавши з лініями догляду за шкірою та продуктів макіяжу. Перша народилася в результаті великих наукових досліджень та прагнення створити інноваційні формули, що відповідають широкому спектру потреб у догляді за шкірою. Запуск лінії макіяжу відзначився презентацією Le Prisme Visage - революційної пудри для обличчя "чотири в одному", яка подарувала жінкам повну свободу моделювання.
СУТЬ ФІРМОВОГО АРОМАТУ
Відтворюючи дух модних колекцій, аромати Givenchy є чуттєвим відтворенням індивідуальності їхніх власників із дещицею неочікуваності.
Юбер де Живанші вважав аромат завершальним штрихом стилю та елегантності, а його творіння з 1957 року мають характерний та непідвладний часу ольфакторний підпис.
Кожні парфуми Givenchy є унікальними так само, як і їхні власники. Вони є втіленням позачасового та авангардного бачення.
Аромати Givenchy створюються з використанням виняткових інгредієнтів та нестримної креативності, формула успіху якої найкраще ілюструється серією ароматів із ексклюзивної колекції La Collection Particulière, що створена для чоловіків та жінок.
Нове прочитання легендарних жіночих парфумів L'Interdit – ода сміливості та жіночності. Це спокуса, якій неможливо протистояти, спокуса, якій простіше віддатися, ніж уникнути її.
Чоловічі аромати Gentleman Givenchy одночасно сміливі та позачасові. Несподівані контрасти елегантних деревних та квіткових нот, а також використання інноваційних технологій для отримання новаторських екстрактів роблять цю парфумерну лінійку надзвичайно привабливою для сучасних джентльменів.